[O1] Modyfikacja OI z przebiegiem 300 tyś AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • miron75
    Ambiente
    • 2008
    • 157

    [O1] Modyfikacja OI z przebiegiem 300 tyś AHF

    Zamieszczone przez mrrichards
    Po drugie: Big, było tak jak mówisz - z jednym zastrzeżeniem: prawym jechały samochody, które wyprzedzałem, więc żeby puścić Kolegę, musiałbym zjechać i zwolnić. To chyba coś nie tak, prawda? Poza tym, zapewniam Cię, jestem z tych, którzy w miarę możliwości jeżdżą maksymalnie skrajnym, prawym pasem.
    No to jestem bardzo ciekaw wypowiedzi drugiej strony. Wnioskuję z twojej wypowiedzi, że prawdopodobnie zachowałeś się tak jak większość "poprawnie" jeżdżących: lewy kierunek, zmiana pasa i sobie wyprzedzamy powolutku ale spojrzeć wcześniej w lusterko czy na kimś innym nie wymusisz hamowania to już nie ważne..
    Skoda Octavia II 1.9 BXE. 2006/12
    było: 111KM / 275NM
    jest: 143KM / 310NM
  • Derafi
    Drive
    • 2007
    • 49
    • Octavia I (1U2)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #2
    [O1] Modyfikacja OI z przebiegiem 300 tyś AHF

    Witam chce nakreślić moja sytuacje posiadam OI 2001r 110KM AHF o przebiegu 285 tyś i wiem ze mam do wymiany koło dwumasowe i turbo (oryginalne).I myślę o podniesieniu mocy do 150 KM i zastanawiam się jakie wybrać koło dwumasowe i turbo :roll: ? Tak żeby wszystko było zgrane i jeździło następne 300 tyś. Stan silnika oceniam na 5/6
    -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
    -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
    -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
    -Octavia 1.8 T VRS

    Komentarz

    • Arek
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 3143

      #3
      Polecam turbo ASZ lub ARL +zmiana ICka na większy a co dwumasy to zmień na taką samą jaką masz ,spokojnie wytrzyma
      -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        Fajnie byłoby też wsadzić 216
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • Derafi
          Drive
          • 2007
          • 49
          • Octavia I (1U2)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Mam takie pytanko czy nie bedzie dużo zabawy z włożeniem INTERCOOLER, turbiny z kolektorem, i dwumasy ze sprzęgłem od ARL do Ahf ?A drugie pytanie czy coś jeszcze będzie mi potrzebne żeby to wszystko zgrac.
          -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
          -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
          -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
          -Octavia 1.8 T VRS

          Komentarz

          • cieplak
            Drive
            • 2007
            • 50

            #6
            sprzeglo od arl podejedzie tylko do skrzyni 6 - 240mm, a ori ahf ma 228 mm

            Komentarz

            • Derafi
              Drive
              • 2007
              • 49
              • Octavia I (1U2)
              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

              #7
              No to juz wiem a powiecie mi jak cała reszta bedzie dużo grzebania i przeróbek? :?:
              -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
              -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
              -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
              -Octavia 1.8 T VRS

              Komentarz

              • octaviawrc
                Rider
                • 2007
                • 337
                • Octavia III combi (5E5)
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #8
                takimi sprawami zajmuja sie tunerzy np COMSPORT z bielska białej.
                Tez o tym myslałem, mam ten sam silnik i z tego co wiem to turbo seria do 150 kucy wystarczy, intercoouler zostaw, jedynie co to wytnij w nadkolu wew kratownice do przepływu powietrza.
                ja to zrobiłem z seicento sporting. trochę wytniesz i pogrzejesz opalarką, klej do szyb samochodowych . trzyma jak wsciekłe.
                dobry program, stan silnika ok i gotowe 145 kucy.
                jak chcesz więcej to poczytaj. z tego silnika wyciągają nawet 250 kucy, ale to za kwotę ok 12tys pln
                SPRZEDAM TANIO

                Komentarz

                • Derafi
                  Drive
                  • 2007
                  • 49
                  • Octavia I (1U2)
                  • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                  #9
                  Dzięki bardzo za pomoc no mam teraz twardy orzech do zgryzienia bo właśnie dzisiaj moja okta podczas jazdy "żucia palenie” :cry: :cry: :P .No na ta chwile nic nie wiem ale jak się cos stało poważnego to nie wiem czy nie pójdzie do żyda w całości. Wszystko okaże się w najbliższym czasie jak nic poważnego to TURBO i INTERCOOLER od ARL i "morze nowe wtryski 216"i przedefszystkim nowe koło dwumasa + sprzęgło i program tak na 150-160.

                  [ Dodano: Pon 16 Mar, 09 17:09 ]
                  No i okazało sie cos sie stało silnik na śmieci wędruje, a cala reszta na handel i nie wiem jak będzie czy kupie druga octavie. Nie wiem czy nie przesiądę sie na cos innego. :cry:
                  -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
                  -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
                  -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
                  -Octavia 1.8 T VRS

                  Komentarz

                  Pracuję...